Η λειτουργία της αντλίας εξομοιώνεται πλήρως στις προδιαγεγραμμένες τιμές που ορίζονται από τον κατασκευαστή και η πίεση της βενζίνης στη μπεκιέρα δεν παρουσιάζει σημαντικές διαφορές.
Το Master Direct είναι το μοναδικό σύστημα άμεσου ψεκασμού που λειτουργεί αποκλειστικά με υγραέριο χωρίς να αναμιγνύει τα δύο καύσιμα!
Δεν χρησιμοποιεί βενζίνη για την εξομοίωση του αισθητήρα και της αντλίας υψηλής πίεσης! Αυτή είναι και η σημαντικότερη διαφορά του με τα άλλα συστήματα υγραεριοκίνησης.
Το υπερσύγχρονο λογισμικό του, περιορίζει την κατανάλωση της βενζίνης μόνο για το καθαρισμό των ακροφυσίων των μπεκ. Η κατανάλωση αυτή δε ξεπερνά το 1,5-2%, σε αντίθεση με όλα τα άλλα συστήματα της αγοράς που φτάνουν να καταναλώνουν μαζί με το αέριο έως και 30% βενζίνη μειώνοντας σημαντικά τα οφέλη της υγραεριοκίνησης.
Το Master Direct είναι το µοναδικό σύστηµα υγραεριοκίνησης για κινητήρες άµεσου ψεκασµού που λειτουργεί µε την ίδια αρχή των κατασκευαστών των αυτοκινήτων!
Χρησιµοποιώντας αποκλειστικά το σήµα του αισθητήρα στροφάλου το Master Direct γνωρίζει διαρκώς τη θέση του στροφαλοφόρου άξονα και κατά συνέπεια την ακριβή κατάσταση κάθε κυλίνδρου.
Έτσι πετυχαίνει ψεκασµούς αερίου µε ακρίβεια και µετατόπιση µοιρών, όταν υπάρχουν µικροψεκασµοί, µε αποτέλεσµα την οµαλότερη λειτουργία και την µέγιστη απόδοση του κινητήρα.
Με ένα πρωτοποριακό λογισμικό σχεδιασμένο για την προστασία και τον καθαρισμό των μπεκ του αυτοκινήτου, αφήνει τον κινητήρα να λειτουργεί για μόνο 1,5 δευτερόλεπτα με βενζίνη επαναλαμβάνοντας τη διαδικασία κάθε 5 λεπτά!
Ο συγκεκριµένος τρόπος λειτουργίας καθιστά το Master Direct το πιο αποτελεσµατικό σύστηµα µετατροπής κινητήρων άµεσου ψεκασµού µε υψηλές αποδόσεις αλλά και μέγιστη ασφάλεια του κινητήρα και των μπεκ της βενζίνης!
Με ένα πρωτοποριακό λογισμικό σχεδιασμένο για την προστασία και των καθαρισμό των μπεκ του αυτοκινήτου, το Master Direct SR αφήνει τον κινητήρα να λειτουργεί για μόνο 1,5 δευτερόλεπτα με βενζίνη επαναλαμβάνοντας τη διαδικασία κάθε 5 λεπτά! Έτσι εγγυάται την προστασία και τον καθαρισµό των µπεκ µε το χαµηλότερο ποσοστό κατανάλωσης βενζίνης που δεν ξεπερνά το 1,5-2% κατατάσσοντας το Master Direct ως το σύστημα με τη μεγαλύτερη εξοικονόμηση χρημάτων!
Χρησιμοποιώντας αποκλειστικά το σήµα του αισθητήρα στροφάλου, το Master Direct γνωρίζει διαρκώς τη θέση του στροφαλοφόρου άξονα και κατά συνέπεια την ακριβή κατάσταση κάθε κυλίνδρου.
Έτσι πετυχαίνει ψεκασµούς αερίου µε ακρίβεια και µετατόπιση µοιρών, όταν υπάρχουν µικροψεκασµοί, µε αποτέλεσµα την οµαλότερη λειτουργία και την µέγιστη απόδοση του κινητήρα!
Η νέα μονάδα Master Direct SD αφορά αποκλειστικά τους κινητήρες 1.2 TCe και αποτελεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στα συστήματα υγραεριοκίνησης!
Εξασφαλίζει 50% οικονομία με μόλις 1,5% βενζίνη για όλους τους 1.2 TCe κινητήρες των Renault, Nissan, Dacia, Mercedes!
Qashqai, Juke, Pulsar, Micra, Duster, Dokker, Clio, Megane, Scenic, Kangoo, Kajdar, Capture και άλλοι κινητήρες 1.2 μετατρέπονται σε LPG και καταναλώνουν 1,5% βενζίνη και 98,5% υγραέριο!
Δεν ξοδεύει άσκοπη βενζίνη για την εξομοίωση των σημάτων αλλά μόνο για την προστασία των μπεκ και διατηρεί την απόδοση του κινητήρα στα ίδια επίπεδα!
Η νέα μονάδα SD διαχειρίζεται τις μεταβολές των εκκεντροφόρων και διακόπτει τη λειτουργία παρατεταμένου ανοίγματος των βαλβίδων εξαγωγής κατά την έναρξη της φάσης εισαγωγής!
Η μετατροπή των κινητήρων της ΒΜW με πιεζoηλεκτρικά μπεκ βενζίνης γίνεται αποκλειστικά με την ειδική για BMW μονάδα Master Direct PIEZO BMW 116 και PIEZO BMW 316!
Το Master Direct PIEZO BMW είναι κατασκευασμένο ειδικά για τους κινητήρες N43B16A της BMW στα μοντέλα (2007-2014) Ε90, Ε92, Ε93, Ε94 καθώς και Ε81, Ε82, Ε87, Ε88!
Τα πιεζοηλεκτρικά μπεκ των κινητήρων της BMW κατασκευάζονται από την Continental. Το Master Direct PIEZO BMW διαθέτει εξειδικευμένο πρόγραμμα για την εξομοίωση και τον καθαρισμό τους.
Το Master Direct PIEZO R BMW είναι κατασκευασμένο ειδικά για τους κινητήρες N43B20A της BMW στα μοντέλα (2007-2014) Ε90, Ε92, Ε93, Ε94 καθώς και Ε81, Ε82, Ε87, Ε88!
Ειδικός σχεδιασμός λογισμικού για μοντέλα που καθοδηγούνται από δύο αισθητήρες οξυγόνου και διορθώνουν τα trims του κάθε μπεκ βενζίνης ξεχωριστά! Το Master Direct PIEZO R απελευθερώνει δυνατότητες διόρθωσης του μίγματος με διαφορετικούς στόχους για το BANK 1 και το BANK 2 (LTFT)!
Όπως και τα υπόλοιπα λογισμικά, έτσι και το Master Direct PIEZO R BMW, ακολουθεί την φιλοσοφία του κατασκευαστή και προσαρμόζεται όσο κανένα άλλο στο αυτοκίνητο. Έτσι, όχι μόνο μπορεί να μετατρέψει τα πιεζοηλεκτρικά BMW ακόμα και με δύο banks σε υγραεριοκίνητα, αλλά το κάνει με μόλις 1,5-2% κατανάλωση βενζίνης!
Τα πιεζοηλεκτρικά μπεκ των κινητήρων της BMW κατασκευάζονται από την Continental. Το Master Direct PIEZO R BMW διαθέτει εξειδικευμένο πρόγραμμα για την εξομοίωση και τον καθαρισμό τους.
Το Master Direct PIEZO MERCEDES σχεδιάστηκε αποκλειστικά για τους σύγχρονους κινητήρες της Mercedes-Benz που είναι εφοδιασμένοι με πιεζοηλεκτρικά μπεκ βενζίνης 1ης και 2ης γενιάς!
Υψηλή ταχύτητα επεξεργασίας για κινητήρες piezo MERCEDES-BENZ!
Ο ισχυρός εγκέφαλος του Master Direct PIEZO MERCEDES είναι εξελιγμένος με υπερσύγχρονους επεξεργαστές για να μπορεί να μετατρέπει με επιτυχία τους κινητήρες με πιεζοηλεκτρικά μπεκ βενζίνης εξομοιώνοντας μέχρι και 6 μικροψεκασμούς βενζίνης σε μία φάση συμπίεσης του εμβόλου!
Εντυπωσιακό παράδειγμα μικροψεκασμών για MERCEDES-ΒΕΝΖ GLC κινητήρας M 274.920 με πιεζοηλεκτρικά μπεκ βενζίνης δεύτερης γενιάς BOSCH:
Πέντε μικροψεκασμοί σε μία φάση συμπίεσης με συνολική διάρκεια 2,22ms και εύρος ψεκασμών από 0,16ms έως 0,90ms!
- Το Master Direct SE διαθέτει ειδική τεχνολογία για την εξομοίωση των μπεκ της βενζίνης με εξωπραγματικά αποτελέσματα στην κατανάλωση βενζίνης, μόλις 1,5-2% και ως αποτέλεσμα και στην οικονομία που φτάνει στο 50%!
- Το σύστημα Master Direct SE μετατρέπει άφοβα μοντέλα Alfa Romeo 159 JTS, 156 JTS και GT 2.0 που μέχρι πριν, η μετατροπή τους σε LPG από άλλες εταιρείες είχε ελάχιστη οικονομία λόγω της υψηλής κατανάλωσης βενζίνης που έφτανε μέχρι και το 30%.
- Άψογη εφαρμογή και λειτουργία και για τους πρώτης γενιάς κινητήρες άμεσου ψεκασμού όπως στα Mitsubishi Pajero Pinin 1.8 και 2.0 με πλήρης εξομοίωση της ενδιάμεσης μονάδας Injector Drive του αυτοκινήτου και άριστη λειτουργία χωρίς ενδείξεις σφαλμάτων!
To Master Direct AR είναι ειδικά κατασκευασμένο για κινητήρες που, για τη ρύθμιση της υψηλής πίεσης βενζίνης, χρησιμοποιούν το σήμα του αισθητήρα πίεσης σε συνδυασμό, όμως, με τον χρόνο ανοίγματος των μπεκ της βενζίνης!
To Master Direct AR είναι ειδικό για τη μετατροπή των κινητήρων του Group VAG με σύστημα ACT (απενεργοποίηση 2 κυλίνδρων). Με το Master Direct ο κινητήρας συνεχίζει να λειτουργεί με υγραέριο ακόμα και στη φάση απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων, πετυχαίνοντας τη μέγιστη εξοικονόμηση και την ομαλή λειτουργία του ACT.
Η μονάδα AR διαφέρει εξ ολοκλήρου εσωτερικά στο hardware και στο software από τις άλλες μονάδες Master Direct!
- Το Master Direct SR είναι το μοναδικό σύστημα άμεσου ψεκασμού που λειτουργεί αποκλειστικά με υγραέριο χωρίς να αναμιγνύει τα δύο καύσιμα! Με ένα πρωτοποριακό λογισμικό σχεδιασμένο για την προστασία και των καθαρισμό των μπεκ του αυτοκινήτου, αφήνει τον κινητήρα να λειτουργεί για μόνο 1,5 δευτερόλεπτα με βενζίνη επαναλαμβάνοντας τη διαδικασία κάθε 5 λεπτά! Έτσι εγγυάται την προστασία και τον καθαρισµό των µπεκ µε το χαµηλότερο ποσοστό κατανάλωσης βενζίνης που δεν ξεπερνά το 1,5-2% κατατάσσοντας το Master Direct ως το σύστημα με τη μεγαλύτερη εξοικονόμηση χρημάτων!
- Χρησιμοποιώντας αποκλειστικά το σήµα του αισθητήρα στροφάλου, το Master Direct γνωρίζει διαρκώς τη θέση του στροφαλοφόρου άξονα και κατά συνέπεια την ακριβή κατάσταση κάθε κυλίνδρου.
- Έτσι πετυχαίνει ψεκασµούς αερίου µε ακρίβεια και µετατόπιση µοιρών, όταν υπάρχουν µικροψεκασµοί, µε αποτέλεσµα την οµαλότερη λειτουργία και την µέγιστη απόδοση του κινητήρα!
Η νέα μονάδα Master Direct SD αφορά αποκλειστικά τους κινητήρες 1.2 TCe και αποτελεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στα συστήματα υγραεριοκίνησης!
Εξασφαλίζει 50% οικονομία με μόλις 1,5% βενζίνη για όλους τους 1.2 TCe κινητήρες των Renault, Nissan, Dacia, Mercedes!
Qashqai, Juke, Pulsar, Micra, Duster, Dokker, Clio, Megane, Scenic, Kangoo, Kajdar, Capture και άλλοι κινητήρες 1.2 μετατρέπονται σε LPG και καταναλώνουν 1,5% βενζίνη και 98,5% υγραέριο!
Δεν ξοδεύει άσκοπη βενζίνη για την εξομοίωση των σημάτων αλλά μόνο για την προστασία των μπεκ και διατηρεί την απόδοση του κινητήρα στα ίδια επίπεδα!
Η νέα μονάδα SD διαχειρίζεται τις μεταβολές των εκκεντροφόρων και διακόπτει τη λειτουργία παρατεταμένου ανοίγματος των βαλβίδων εξαγωγής κατά την έναρξη της φάσης εισαγωγής!
- Η μετατροπή των κινητήρων της ΒΜW με πιεζoηλεκτρικά μπεκ βενζίνης γίνεται αποκλειστικά με την ειδική για BMW μονάδα Master Direct PIEZO BMW 116 και PIEZO BMW 316!
- Το Master Direct PIEZO BMW είναι κατασκευασμένο ειδικά για τους κινητήρες N43B16A της BMW στα μοντέλα (2007-2014) Ε90, Ε92, Ε93, Ε94 καθώς και Ε81, Ε82, Ε87, Ε88!
- Τα πιεζοηλεκτρικά μπεκ των κινητήρων της BMW κατασκευάζονται από την Continental. Το Master Direct PIEZO BMW διαθέτει εξειδικευμένο πρόγραμμα για την εξομοίωση και τον καθαρισμό τους.
- Το Master Direct PIEZO R BMW είναι κατασκευασμένο ειδικά για τους κινητήρα N43B20A της BMW στα μοντέλα (2007-2014) Ε90, Ε92, Ε93, Ε94 καθώς και Ε81, Ε82, Ε87, Ε88!
- Ειδικός σχεδιασμός λογισμικού για μοντέλα που καθοδηγούνται από δύο αισθητήρες οξυγόνου και διορθώνουν τα trims του κάθε μπεκ βενζίνης ξεχωριστά! Το Master Direct PIEZO R απελευθερώνει δυνατότητες διόρθωσης του μίγματος με διαφορετικούς στόχους για το BANK 1 και το BANK 2 (LTFT)!
- Όπως και τα υπόλοιπα λογισμικά, έτσι και το Master Direct PIEZO R BMW, ακολουθεί την φιλοσοφία του κατασκευαστή και προσαρμόζεται όσο κανένα άλλο στο αυτοκίνητο. Έτσι, όχι μόνο μπορεί να μετατρέψει τα πιεζοηλεκτρικά BMW ακόμα και με δύο banks σε υγραεριοκίνητα, αλλά το κάνει με μόλις 1,5-2% κατανάλωση βενζίνης!
- Τα πιεζοηλεκτρικά μπεκ των κινητήρων της BMW κατασκευάζονται από την Continental. Το Master Direct PIEZO R BMW διαθέτει εξειδικευμένο πρόγραμμα για την εξομοίωση και τον καθαρισμό τους.
- Το Master Direct PIEZO MERCEDES σχεδιάστηκε αποκλειστικά για τους σύγχρονους κινητήρες της Mercedes-Benz που είναι εφοδιασμένοι με πιεζοηλεκτρικά μπεκ βενζίνης 1ης και 2ης γενιάς!
- Υψηλή ταχύτητα επεξεργασίας για κινητήρες piezo Mercedes-Benz!
- Ο ισχυρός εγκέφαλος του Master Direct PIEZO MERCEDES είναι εξελιγμένος με υπερσύγχρονους επεξεργαστές για να μπορεί να μετατρέπει με επιτυχία τους κινητήρες με πιεζοηλεκτρικά μπεκ βενζίνης εξομοιώνοντας μέχρι και 6 μικροψεκασμούς βενζίνης σε μία φάση συμπίεσης του εμβόλου!
- Εντυπωσιακό παράδειγμα μικροψεκασμών για MERCEDES-ΒΕΝΖ GLC κινητήρας M 274.920 με πιεζοηλεκτρικά μπεκ βενζίνης δεύτερης γενιάς BOSCH:
Πέντε μικροψεκασμοί σε μία φάση συμπίεσης με συνολική διάρκεια 2,22ms και εύρος ψεκασμών από 0,16ms έως 0,90ms!
- Το σύστημα Master Direct SR ALFA ROMEO μετατρέπει άφοβα μοντέλα Alfa Romeo 159 JTS, 156 JTS και GT 2.0 που μέχρι πριν, η μετατροπή τους σε LPG από άλλες εταιρείες είχε ελάχιστη οικονομία λόγω της υψηλής κατανάλωσης βενζίνης που έφτανε μέχρι και το 30%.
- Με ειδική τεχνολογία για την εξομοίωση των μπεκ και με μόλις 5% κατανάλωση βενζίνης!
- To Master Direct AR είναι ειδικά κατασκευασμένο για κινητήρες που, για τη ρύθμιση της υψηλής πίεσης βενζίνης, χρησιμοποιούν το σήμα του αισθητήρα πίεσης σε συνδυασμό, όμως, με τον χρόνο ανοίγματος των μπεκ της βενζίνης!
- To Master Direct AR είναι ειδικό για τη μετατροπή των κινητήρων του Group VAG με σύστημα ACT (απενεργοποίηση 2 κυλίνδρων). Με το Master Direct ο κινητήρας συνεχίζει να λειτουργεί με υγραέριο ακόμα και στη φάση απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων, πετυχαίνοντας τη μέγιστη εξοικονόμηση και την ομαλή λειτουργία του ACT.
- Η μονάδα AR διαφέρει εξ ολοκλήρου εσωτερικά στο hardware και στο software από τις άλλες μονάδες Master Direct!
Το μεγαλύτερο πρόβλημα των κατασκευαστών συστημάτων υγραεριοκίνησης για κινητήρες άμεσου ψεκασμού είναι η εξομοίωση του σήματος του αισθητήρα υψηλής πίεσης βενζίνης! Ορισμένες εταιρείες φτάνουν να χρησιμοποιούν έως και 30% βενζίνη μαζί με το υγραέριο για να μπορούν να πετυχαίνουν σωστή εξομοίωση του αισθητήρα πίεσης βενζίνης, μειώνοντας σημαντικά την εξοικονόμηση χρημάτων!
Το Master Direct είναι το μοναδικό σύστημα στην αγορά που δεν καταναλώνει βενζίνη για την εξομοίωση του παραπάνω σήματος! Το εξομοιωμένο σήμα που επιστρέφει στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου παράγεται στο υπερσύγχρονο λογισμικό. Το γεγονός ότι, συγχρόνως, ελέγχεται και η βαλβίδα υψηλής πίεσης κάνει το Master Direct ικανό να προσαρμοστεί σε κάθε κατασκευαστή αυτοκινήτων!
Το σήμα του αισθητήρα στροφάλου είναι, για όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, η κυριότερη πληροφορία για τη λειτουργία του κινητήρα, καθώς μέσω του σήματος αυτού ενημερώνεται ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου για τη θέση του κάθε εμβόλου, τις μοίρες, τις στροφές του άξονα και άλλες χρήσιμες πληροφορίες!
Το Master Direct, αντιγράφοντας τη φιλοσοφία των κατασκευαστών, είναι το μοναδικό σύστημα υγραεριοκίνησης που λαμβάνει ως κύριο σήμα για την λειτουργία του κινητήρα με υγραέριο, το σήμα του αισθητήρα στροφάλου. Μπορεί, επίσης, να συνδεθεί με όλους τους τύπους αισθητήρων (ψηφιακούς και αναλογικούς).
Έτσι εξασφαλίζει την άψογη λειτουργία του κινητήρα ταυτόχρονα με τη μέγιστη απόδοση χωρίς δισταγμούς, κομπιάσματα ή σβησίματα της μηχανής!
Το παραπάνω εξάρτημα βρίσκεται πάνω στο σώμα της αντλίας υψηλής πίεσης, καθοδηγείται από τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και ρυθμίζει την παροχή βενζίνης προς την αντλία υψηλής!
Το λογισμικό του Master Direct ρυθμίζει την παροχή και την επιστροφή της βενζίνης μέσα στο εύρος που ορίζεται από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου όταν ο κινητήρας λειτουργεί με υγραέριο και το σήμα ενεργοποίησης της βαλβίδας επιστρέφει στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου εξομοιωμένο!
Έτσι δεν εντοπίζεται καμία διαφορά και δεν καταγράφεται καμία βλάβη από τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου.
Το σήμα ενεργοποίησης των μπεκ της βενζίνης, περνά από τον εγκέφαλο του Master Direct και κατά τη λειτουργία του κινητήρα με υγραέριο διακόπτεται για να σταματήσει ο ψεκασμός της βενζίνης.
Στη θέση του επιστρέφει μια εξομοιωμένη τάση που παράγεται από τον εγκέφαλο του υγραερίου έτσι ώστε να μη γίνει αντιληπτή η διακοπή των μπεκ από τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου.
Ο τελευταίος θα συνεχίσει να παράγει σήματα ψεκασμού τα οποία θα καταλήγουν τελικά στα μπεκ του υγραερίου και ο κινητήρας θα λειτουργεί κανονικά με υγραέριο!
To Master Direct διαθέτει ένα εξελιγμένο πρόγραμμα ανταλλαγής πληροφοριών με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου με 6 διαφορετικούς κώδικες επικοινωνίας καλύπτοντας το 99% των αυτοκινήτων της αγοράς!
Οι δύο εγκέφαλοι ανταλλάσσουν πληροφορίες σχετικές με τη διόρθωση του μίγματος (STFT,LTFT), των θερμοκρασιών (καυσαερίων και ψυκτικού υγρού), την πίεση και την θερμοκρασία της βενζίνης, τη μεταβολή του ABNS, και πολλά άλλα χρήσιμα σήματα για τη σωστή λειτουργία του κινητήρα με υγραέριο!
Ο αισθητήρας πληροφορεί τον εγκέφαλο Master Direct για τη θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού μέσα στον εξαερωτή.
Η τιμή της θερμοκρασίας του ψυκτικού υγρού χρησιμοποιείται για την έναρξη της λειτουργίας του κινητήρα με υγραέριο αλλά και για τη διακοπή του σε περίπτωση πτώσης της θερμοκρασίας κάτω του επιθυμητού!
Η πληροφορία της πίεσης του αερίου που λαμβάνεται απευθείας από τον αισθητήρα πίεσης, μεταβάλει το άνοιγμα των μπεκ του αερίου και την τροφοδοσία του κινητήρα. Είναι, επίσης, η πληροφορία διακοπής της λειτουργίας του κινητήρα με υγραέριο λόγο έλλειψης αερίου στο κύκλωμα χαμηλής πίεσης!
Η θερμοκρασία του αερίου είναι εξίσου σημαντική πληροφορία για τον εγκέφαλο του Master Direct. Το υγραέριο μεταβάλλει τον όγκο του ανάλογα με τη θερμοκρασία που βρίσκεται. Το Master Direct συνυπολογίζει την τιμή της θερμοκρασίας του αερίου μαζί με άλλες παραμέτρους για τη σωστή τροφοδοσία του κινητήρα όταν αυτός λειτουργεί με υγραέριο!
O βασικός ρόλος του διακόπτη εναλλαγής είναι η δυνατότητα επιλογής καυσίμου και η ενημέρωση του οδηγού για το απόθεμα του στη δεξαμενή!
Στο διακόπτη του Master Direct υπάρχει δυνατότητα επιλογής χρωμάτων (LED) έτσι ώστε να ταιριάζουν με τα εσωτερικές αποχρώσεις και τους φωτισμούς του αυτοκινήτου σας!
Μετά τον ανεφοδιασμό στο βενζινάδικο, το μενού του υγραερίου ενεργοποιείται αυτόματα!
Όλα τα εξαρτήματα καλύπτονται με 3 χρόνια εγγύηση. Η δεξαμενή GO-GAS είναι η μοναδική στην αγορά µε 10 χρόνια γραπτή εγγύηση.
Τα σέρβις κάθε 15.000 χλμ ή κάθε έτος, είναι υποχρεωτικά για την ισχύ της εγγύησης και τη σωστή λειτουργία του συστήματος.
To Master Direct είναι συµμορφωμένο µε τον ευρωπαϊκό κανονισμό R67 µε αριθµό έγκρισης κατατεθειµένο στο Υπουργείο Μεταφορών.